Kanonhelg

Ska börja med och säga att detta inte alls är den bloggdesignen som jag vill eller kommer att ha, det är bara emellan när jag sitter och filar på min nya.

Den här långhelgen har gått i ett! Därav dålig blogguppdatering. Onsdagen tillockmed fredagen spenderades med Amira och vi firade bla hennes körkort med ett restaurangbesök.  Kan även tala om att den här lyllosen nu har styrt kosan mot varmare breddgarader och en vecka frammåt befinner sig på Mallis... Jag är inte alls avundsjuk.... Studentresa med en klass på 19 år kan ju bara sluta på ett sätt...  
Resten av helgen åkte jag faktiskt hem till mamma, rätt så skönt ibland faktiskt.  På lördagen tog vi med oss morfar och åkte ner till kungshamn där min moster har hus, det var nog den mysigaste lördagen på länge. Jag körde ner och fick faktiskt beröm av morfar, det ni! Haha.  Väl nere var både min moster, morbror och min kusin med sin lilla son där. Han är verkligen som ett litet lockigt yrväder, så urgullig!  Såklart  lyckades jag med konsten att somna i solen och har lagom snygga vita partier i ansiktet efter glasögonen och luggen, som då för övrigt är knallrött.  Även en glass i solen på smögenbryggan hanns med innan de bar hemmåt.

I dag har det inte hänt så mycket, jag har varit och kollat på en ny mobil med mamma och precis tagit en dusch. Nu ska jag äta upp min mat innan den blir kall.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback