Vart ska man börja?!

Det har hänt så mycket sedan jag var här sist så jag vet inte var jag ska börja...
Jag kan ta det i korta drag:

-Tillbringade två underbara veckor i Buenos Aires tillsammans med Flor, fullt av sol, party och shopping. Åh vad jag saknar henne!
-Fick reda på att jag kommit in på UWC, tror aldrig att jag har varit lyckligare än när jag kom in!
-Trodde att jag hade hittat en riktig vän, men jag insåg lite för sent hur denna människa var funtad och allt verkade bara vara ett spel. Man lär sig på sina misstag.
-Fått mitt schema inför sommaren, så nu vet jag hur mycket jag ska jobba.
-Fått kontakt med underbara tjejer som ska börja med mig i höst! Vi dessutom ses snart i Stockholm :)
-Haft en otroligt jobbig period, och har fortfarande, med mycket saknad och stor tommhet. Såren läker aldrig, men det går att sätta plåster på dem. Man måste få gråta för att kunna läka.
-Fyllt 18! En storslagen dag måste jag säga! Återigen tack Amira för den underbara födelsedagen med dig! Du är bäst!


Och mer väntar, jag sprudlar av energi!

    
Im so crazy missing you! Hope to see you soon!
      
(Klicka på dem så blir dem större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback