Ut ikväll

Hej! Precis hemkommen igen... Vad gör jag på mina dagar egentligen? Det undrar jag med.
Besöket hos tandläkaren gick bra, jag fick typ spola rent och sedan fick jag en bit gasbinda lagt i tandköttet. Hoppas att tandvärken blir bättre!

Vad ska ni andra hitta på denna fredag? Jag ska till Kronan i Vara med Johanna istället eftersom att Julia kännde att hon behövde vila upp sig. Hoppas du blir bättre gumman!
Jag skulle ju som sagt köpt något och ha på mig ikväll men jag hann inte med det och eftersom att affärerna här shut at 18.00 så blev det inget med det. Får försöka slänga ihop något senare ikväll. Ska se om jag hinner att lägga upp den också.

Nu ska jag äta Kebabsallad! Mumma!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback