Lååång dag

Tänkte när jag kom hem nu precis att jag har varit borta i 10 timmar... Det är ju inte sant, känns som att tiden bara har flugit iväg. Det har varit en effektiv dag där mycket har gjorts och jag är ganska nöjd med dagen faktiskt. Den avslutades med pizza i Trollhättan tillsammans med mor. Underbart gott, har inte ätit det på flera månader. Nu är det dock vardag som gäller imorgon, ingen mer choklad, bulle eller onyttig mat. Nu ska det bli kostcirkeln och träning. Som vanligt med andra ord. Men det är skönt att man kan unna sig ibland, det måste man få göra.

Imorgon ska jag med skolans kulturgrupp på någon mässa i Trollhättan, blir nog roligt. Kanske hinner man möta upp Amira också? Skulle vara otroligt roligt att äntligen få se min lilla gullegris, haha.

Är dte någon som har brottom isäng så är det ju jag.... Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Amira

Ja, haha! ^^ Det är klart vi måste ses! <3

2009-03-04 @ 09:25:44
URL: http://amira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback