Kärlek är min tro

Vaknade nyss och ska iväg till en läkare för att äntligen få gjort mitt hälsointyg. Men eftersom att jag är hälsan själv borde det ju gå galant *host*
Idag kommer bästa Amira och ska bo hos mig tills på söndag. Ska bli så galet kul! Vi ska hitta på en massa galenheter.

Igår kväll kom jag inte i säng förrän vid halv tre, kan ni gissa varför? Telefon såklart! Satt inte helt förvånade med underbaraste Sofie. Finns så mycket jag skulle kunna säga om denna tjejen, men jag nöjer mig med att säga att hon är helt fantastist super underbar och jag är så glad att jag har fått lära känna henne. Igår pratade vi i nästan 4,5 timme och det var allt ifrån te, träning, tro, konstiga affärer till reklam på kanal 5.  Någonting som hon sa som jag tycker var otroligt fint var när vi diskuterade tro, kärlek är min tro säger hon då. Så fint, så sant.

Nu ska jag förbereda mig för blodprov.... Usch! Men jag vet att det måste göras...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du slapp göra provet :P

2009-06-16 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback