Lördags revolution

Så var det äntligen lördag kväll, den kvällen som är lite smått över hypad enligt mig. Alltid ska man ha sådana väldiga planer och man ska umgås med sina vänner och det ska vara tip top. Veckans höjdpunkt. Jag känner nästan att man blir besviken när man målar upp en bild på hur bra allt ska bli, och sedan om det inte går enligt planerna känner man sig misslyckad. Som om man har förstört hela den viktigaste kvällen på veckan. Måste det vara så? Egentligen tycker jag inte att man ska se till att ha roligt en kväll i veckan, man ska finna det roliga i vardagen och helt enkelt känna att man ska ha roligt hela tiden, man är tillåten att ha roligt även om man gör något tråkigt. Viktigt att komma ihåg.
Därför ska jag gå emot strömmen och sitta i min ensamhet och titta på Beck. För att jag faktiskt tycker att det är skönt, för att det ger mig min tid.
Ha en bra kväll och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Amira

Bra Ellen!

Film är alltid mysigt!

Ta hand om dig och vi hörs <3

2009-07-11 @ 21:04:56
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback