Nej!

Hade en mysig kväll igår, men blev faktiskt lite besviken när "blondinbella" Isabella åkte ur Let's Dance, då finns det allt andra som är sämre på att dansa om man ska bedömma enbart dansen. Jag tycker hon gjorde bra ifrån sig, men det blir tråkigt att inte få se henne i fortsättningen.  Hon är verkligen en person som man hatar eller älskar, och hon tillför alltid en så possitiv energi och verkar vilja väl.  Varav andra säger att hon är egoistisk och självisk, men jag digar Isabella. Punkt slut.

Idag ska jag ta en sväng på stan med en vän och vi ska försöka rea shoppa lite grann, sedan är jag också sugen på vad dem har fått in för vårnyheter. Till detta en liten fika. Låter bra tycker jag.
Vi får hålla tummarn att jag kommer hem med lite fynd....


Puss

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :*

Vilken söt blogg du har, hihi.

Kika gärna in på min blogg och kommentera mina bilder :$

Lägger gärna till dig på bloglovin med, om du lägger till mig tillbaka!

PUSS! <3<3

2009-01-24 @ 20:50:55
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback