Kvalitetstid med gubben

Har kämpat som en idiot denna eftermiddag med en bokanalys... Den är inte klar, men jag har kommit en bit. Sedan får man ju inte glömma den goda lunchen men morsan på donken, och det bästa med att gå med mamma är att hon betalar... Mottages tacksamt i dessa tider.
Strax är det dags för Isabella att dansa, ska se hur det går för henne, hon kommer iallafall att vara grymt klädd, det vet jag! 
Sedan ska jag ta mig en sväng till morfar och sällskapa honom lite, han blir alltid så glad då. Tänkte ta med mig lite chokladmouse och bjuda gubben på. Och så blir det På Spåret. Tradition.

Visst blir det helg idag också, även om det hade varit roligt att festa. Just det, jag är ju fortfarande inte riktigt frisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback