Jag ser det snöar, jag ser det snöar.....

Det snöar! Eller det har snöat iallafall. Blev hemma idag med så jag har sovit fram tills nu och det var riktigt skönt. När jag sedan drog upp persiennerna funderade jag på om det var vår idag som det var igår, kan ni tänka er hur förvånad jag blev när jag ser ett stort vitt täcke på maken och på bilarna. Är det nu snön ska komma? Jag måste säga att jag tycker den är några veckor försenad, nu vill vi ju börja med våren! Samtidigt blev jag lite sådär smått sugen på att springa ut och få göra en snöängel...  Men det blir nog inget med det, dagen ska återigen tilbringas framför datorn och i sängen så att jag kan gå till skolan imorgon. Nu orkar jag inte vara sjuk mer, frisk imorn säger vi?! Bra!

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Amira

suuuuuuuuuuuuuuupa=) och yeah;)

2009-01-15 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback