Hämnden

Var igårkväll och såg på den nya Wallander filmen, eftersom att jag är ett stort fan av Wallander kan man ju inte missa den nyaste. Den var bra, riktigt bra. Men man saknade verkligen Linda och Stefan. Deras gnabb och tjöt på varandra och osäkerheten dem emellan. På ett vis skulle man kunna kalla det Beck utan Gunvald...
Något jag inte förstod var vart Linda hade tagit vägen, det var inte så att dem förklarade det hella utan alla gamla var kvar och att det kom två nya aspiranter.  Jag hade gärna velat ha en förklaring på vart och varför Linda förmodligen hade flyttat, det hade blivit lite mer klart då.
Men hittils har ingen Wallander slått Mastermind, den förblir den bästa någonsin!


Bild lånad från Dn.se

Kommentarer
Postat av: Amira

mastermind<3

2009-01-18 @ 20:27:28
Postat av: Amira

mastermind!

vi måste hyra den ngn gåååååååååååång!!

pusshej!

2009-01-18 @ 20:28:23
Postat av: Anonym

Hon som spelade Linda tog ju livet av sig... Dem vill inte ersätta henne, där av att hon inte är med...

2009-01-19 @ 17:41:52
Postat av: Estela

Jo jag vet ju det... Johanna Sällström var en lysande skådis.

2009-01-20 @ 16:36:35
URL: http://estela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback