Äntligen hemma igen

Hej på er!

Kan tänka mig att det är många som nyss har vaknat, själv har jag varit uppe ända sedan 06.00. Usch!
Självklart har jag inte gått upp mitt i natten självmant, nä det var dags för jobb. Lika roligt varje gång att träffa dem gamla, höra hur dem har det och bara få prata lite grann. Man kommer riktigt nära varandra när man jobbar med sådant och det är riktigt roligt. Men vad trögt det var att stiga upp i morse, kan bero på att jag var ute och gick med en kopis i regn vid ett tiden igårnatt.

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Jag gillade den faktiskt,det är något speciellt med festivalen. Som när man var liten och föräldrarna hade köpt hem extra god mat och godis, sedan fick man krypa upp i mammas knä medans programmet hade sin gilla gång. Som om tiden stod stilla. Idag vet man bättre, den tid som var kommer aldrig tillbaka. Ibland funderar jag på om man någonsin kommer att bli lika lycklig som man var under bardomens gröna dagar...
Att Alcazar gick vidare var helt rätt! Gillade låten och framför allt deras uppträdande, det är så otroligt profsigt och välkoreograferat. Sedan var ju Emilia en värdig vinnare. Riktigt roligt att se att hon är tillbaka.

Nu vet jag inte vad som händer idag men något dyker säkert upp. Det jag  vet med säkerhet är att det blir Beck ikväll, TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback