Roligt när man kan få folk att erkänna

Äntligen har jag gjort slag i saken, tränat! Igen, jag är uppe på två gånger denna vecka, duktigt!
Idag körde vi styrka och jag lyckades mirakulöst nog får med mig sällskap. Det tog ett tag att övertala denna person men sedan gav hon med sig. Det roligaste är bara när man får höra efteråt med en ganska besvärad min och ögon i backen att det var ganska kul..... Svårt att erkänna! Men oj vad roligt jag hade när jag äntligen fick henne att erkänna.


Nu mat och plugg inför imorgon...

Kommentarer
Postat av: Amira

friskis eller?? Såg du att jag hade ringt???? De va ingen som svara, fast du tränade då kankse?

2009-02-25 @ 21:21:21
URL: http://amira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback