Godmorgon!

Dags för en ny dag, ny vecka! Sista veckan kvar i Sverige faktiskt och det känns... Tomt.  Men ändå spännande.
Idag ska jag fortsätta denna eviga packning, känns som att den aldrig tar slut. Största problemet är ju att man inte ska glömma något, visst kan man åka in till Bergen eller beställa hem saker, men det är inte desamma som att ha med sina gamla saker som man känner sig hemma med. Tror det är viktigt. Sedan kommer släkten ikväll för en avskedsfest eller vad man ska kalla det, kommer ju inte att se dem förrän till jul och jag kommer verkligen att sakna dem. För mig betyder släkten väldigt mycket och dem står mig väldigt nära så det kommer att bli svårt. Tanken var att vi skulle ha våran årliga kräftskiva men eftersom att skolan börjar nu och att alla jobbar så blir det för sent en vardag, så det blir kakkallas istället.

Just det, jag hade ju lovat mamma att klippa gräset, kanske dags för det nu...

Ciao,ciao

Kommentarer
Postat av: Daniel

"visst kan man åka in till Bergen"

You'll see....

2009-08-19 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback