Äntligen frame!

Nu sitter jag i mitt rum och ser regnet ösa ner från himlen. Det är en ganska skön känsla måste jag säga, lite halv ruggit sådär. Detta blir alltså mitt första inlägg här ifrån Norge och Flekke.  Vi har ett totalt speckat schema med få andrum. Kvällarna är sena och mornarna tidiga. Denna vecka är det intruduktion och massor med ny information. Hjälp vad många namn man ska försöka lära sig, och det är lika pinsamt varje gång att behöva fråga fyra gånger per timme, men det kommer väl.

Måste skynda iväg till lunch nu men ska försöka skriva lite ikväll.

Ha det gö´tt!


Helt underbara svenskar, kommer att ha så kul med dem alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen Ram?

2009-08-27 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback