Work out...

Har varit iväg på en timmes spinning nu ikväll, det var välbehövligt kan jag intyga. Spinning är som en drog för mig, har jag kommit igång vill jag bara ha mer och mer! Att man kan ta ut sig till max och bara känna hur b enen rullar och svettet
som rinner.  Det är underbart! Har du inte testat än så gör det, kanske blir du lika förälskad i träningsformen som jag?!

Nu ska jag sätta mig i soffan framför tv:n och titta på TV4 nyheterna med en tallrik gröt och decembernumret av Marie Clair, en av de bästa engelska modetidningar som finns, bra texter blandat med fina och välgjorda mode repotage.
Godnatt på er kära läsare!


Decembernumret med Jesica Biel på omslaget.


Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

nattinatt

2008-11-20 @ 00:54:43
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Åh Jessica är så fin

2008-11-20 @ 09:50:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback