Veckans Hit och Shit

Tänkte nu börja med att lista varje veckas hit och shit, den skulle ju kommit upp i helgen så nu kommer det alltså en lite försenad sådan...

                                            

 HIT!
   - Postens vd avsäger sin lön på 900 000/mån, snyggt!
-Årets storslagna VictriasSecret visning. Svenska Caroline Winberg var med som enda svensk som just nu är aktuell i Lindex kampanj.
-Första snön
-Tre pass på friskis avverkade, spinning och gympa
-Jättegod lussebulle i lördags, yammi!
-Annika Marklunds nya blogg. En annorlunda "mode" blogg men som är väldigt bra och tänkvärd.

SHIT
-Charlotte Perellis nya julskiva "Rimfrostjul", Charlotte i all ära och jag diggar henne starkt, men denna skriva var inget bra, uttjatade dåliga texter av engelska låtar på svenska. Hur låter  "snöa på, snöa på"(let´t snow, let´t it snow)egentligen?
-Att bloggen ska bråka så mycket med mig hela tiden, det tar ju en timme ibland att bara få upp ett inlägg för att jag får skriva om det en massa gånger. Sedan suger designen men jag fattar ju inte hur man kodar och så men jag ska försöka ta reda på det. Någon som har något tipps?
-Sura tråkiga lärare som bara vill att man ska plugga gramatik... Jag nämner inga namn.
- Att det är en hel månad kvar till jul... Jag vill ha jul nu!




Nu måste jag rusa till tv:n, det var något klimatprogram nu klockan åtta som kan vara bra till min uppsats. Jag ska försöka utveckla listan lite till nästa vecka så att den blir lite roligare och bättre. Har ni förslag så är det bara att komentera eller slänga iväg ett mail. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback