Uppdate från skolan

Hej ifrån skolan. Sitter i biblan och pysslar med min uppsats i naturkunskap och geografi, det går sådär om jag ska vara ärlig....   Slutar vid tre, sedan vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska pyssla med, men de blir väl säkert en slapp kväll.  Lite bilder från dagen;

               
                Smaskens!
                     
                Matte i högsta hugg!
              
               Vår snygga skolkatalog som kom idag, dagens snackis! Jag var tyvärr sjuk så jag finns inte med i katalogen iår
              men tryckfelsnisse hade varit framme så mitt namn står på en annan tjej i min klass och hon står som
              frånvarande, skäms på er Fotogruppen!  En bil i kompensation för värk och lidande nu tack.


Kommentarer
Postat av: annie

Läs min blogg om hur jag kom igenom anorexia, otrohet och bråkande föräldrar, hur jag tar vara på smådetaljerna och hur livet fortsätter.

Puss! <33

2008-11-21 @ 15:44:08
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback