Stan och Shopping

Har precis varit ute på stan med H, vi kikade runt en hel del och jag hittade ganska så mycket roligt, men pengarna räcker inte alltid till som fattig student... Det är tur att det är ny månad snart, nytt studiebidrag och lön! Sedan satte vi oss på Söderströms och jag käkade en grillad ciabatta, mums! Och sedan cola till det, haha.  Vi plöjde igenom alla skvallertidningar som fanns, och oj vad mycket man kan lära sig i dem, jag menar, vem måste inte veta att Viktoria och Daniel kanske inte kan få barn bara för att bröllopet dröjer?!

Fyndade dock en sak idag, ett Marni inspirerat halsband för 15 (!) spänn, egentligen hade det kostat 129 kr.

Nu ska jag ge mig in i böckernas förtrollande värld, eller jag menar läxornas....



H  tillsamans med mig på Söderströms konditori


Min riktigt smarriga ciabatta med skinka, philiadelpia och mozzarela...


Mitt nya snygga fynd för 15 spänn på Gina Tricot


Ser ni likheten? Ganska snarlika måste jag säga. Detta från Marni för ca 4000 spänn. Bild lånad från netaporter.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback