Roligare än såhär blir det inte

Nu vet jag vad kvällen kommer att innehålla, plugg. Det är fortfarande den där uppsatsen som spökar  och det är lika bra att jobba på så att den blir färdig någon gång. Egentligen vill jag bara lägga mig i soffan och slappa, men det var precis vad jag gjorde igår så man får väl göra lite nytta idag.  Med en Lindt 75% chokladkaka och min älskade cola Zero ska jag nog överleva kvällen.
Imorgon blir det förmodligen filmkväll med lite vänner, roligt!   Jag har massor jag vill berätta för er men nu hinner jag inte, så det kommer helt enkelt imorgon, jag tänkte även börja med Estela; Hit eller Shit. Mer om det imorgon alltså.   Ha nu en riktigt mysig och rolig fredagkväll!

Puss <33


Visst är det mysigt att tända ljus när det är mörkt, snöigt och ruggigt ute?!

Kommentarer
Postat av: RL

cool bild :)

2008-11-21 @ 20:32:54
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback