Onsdag

Lilllördag idag då... Ska som vanligt iväg till skolan strax, ut i kylan. Idag ska jag återigen fortsätta med min uppsats på arbetspassen idag, men datorn följer med så jag ska uppdatera mycket bättre idag, det låter väl bra?!  Vi ska även på en föreläsning om hur det är att plugga på universitet i USA vilket jag tycker ska bli mycket intressant. Tänkte prata med henne som ska föreläsa om lite tips som jag kan dela med mig av för jag antar att det är ganska många som är sugna på att plugga i USA, så det kommer frammåt dagen.

Just det, sedan har jag tandläkare idag också ska ta bort tandsten(hjälp!) vilket jag aldrig har gjort tidigare men det kommer väl gå bra hoppas jag. Ha lite smått tandläkarfobi så det är ju inte direkt mysigt att ta sig dit....

Ha en bra dag allihopa!


Dessa Uggs vill jag halka till skolan i idag, ska jag slå till?  Från mrsH, 2295 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback