Lördag

Godmorgon, godmorgon... Eller snarare godmiddag kanske, haha. Igår kom jag inte i säng förrän vid fyra så jag är fortfarande trött. Hann inte uppdatera innan jag gick hemmifrån vid 17.30 igår, så det kommer nu istället. Igår kväll var det min grupp som hade hand om Cafe Kaj, som Pingstkyrkan har varje fredag. Det är en härlig gemenskap och igår var det också ungdomsmöte, vilket jag tycker är ganska roligt, med härlig sång och musik. Sedan stod jag hela kvällen och gjorde baguetter och diskade och plockade. Det var en rolig kväll, men oj vad trött jag var!
Idag så väckte mamma mig genom att ringa, så det gick ju inte att sova till tre som planen var. Idag ska jag förmodligen plugga lite grann, sedan blir det nog en massa film i soffan, det har jag längtat efter. Sedan måste jag springa ner och köpa Klick! och kanske någon annan onödig tidning som är rolig att läsa.
Ha en bra lördag!



Nu; Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback