Hemma från skolan

Äntligen hemma från en rolig men jobbig skoldag. Skrev imorse att vi skulle ha livskunskap, men tydligen hade det blivit någon miss med skolan så vi samlades i aulan halv nio (jag trodde vi började åtta...) och såg på en film om E-mobbning. Det är faktiskt något som man inte tänker så mycket på men som är väldigt viktigt. Jag har själv blivit utsatt för det så jag vet hur det är. Snälla tänk er för vad ni gör på nätet!
Istället blev det eget arbete fram till lunch och sedan idrott (rolig afro powerdance, gillades starkt) och sista lektionen var historia.

Det jag från början tänkte skriva i inlägget var hur härlig och underbar klass jag har. En i min klass gick in i ett rum med glasdörr och dem andra bad blandannat mig att kolla in i rummet, jag hade ju ingen aning att det satt någon där inne så när det trycktes upp ett stort tryne på rutan blev man ju vettskrämd. Allra roligast var när min kompis gjorde samma sak, hon skrek inte lite, hehe....     Visst är vänner härliga?!

Man kunde ju inte ana...




... att det snart skulle dyka upp något ur rutan
Så, så, så söt!

Kommentarer
Postat av: Hajrije Marina

hahaha:D:D:D såklart jag blev rädd. Jag trodde verkligen det var något på väggen så blev jag skitskraj när jag såg eldin fejs hehe men dt var kul:)

2008-11-13 @ 16:26:36
URL: http://marinaspolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback