Fredag

Skönt med lite sovmorgon denna fredag. Just nu känner jag mig jättetrött... Utanför förnstret ser jag att dem har tänt julgranen på bakgården, nu är det ju som sagt advent på söndag. Och jag som inte har fått upp något sånt än, det måste ordnas i helgen.

Har ju fått lite klagomål om att jag missade den bästa dikten, jag kallar det för att spara det godaste till sist, så här kommer den. By Big Fellow. Förtydligat igen, jag har då inte skrivit denna.

Du är som spunnet socker mitt i den kraftiga snurren i spinnrocker.
Du står och ler, men bara när jag ser.
Du ger mig dessa ömma blickar, jag blir helt till mig så jag börjar hicka.
Jag köper mig en cola och sätter mig i en håla.
Det är immigt och helt stimmigt.
Stämningen är hög av skratt, jag är den enda som går lågt på hasch.
Vi går tillsammans ner för denna långa gata och dåp kommer det fram,
du log mot mig för att du var en flata.


Ha en riktigt bra fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: HCKY

det är den bästa dikten någonsin asså han är ju bäst på dikter!!

2008-11-28 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback