London

Hemma från skolan som vanligt, HELG! Mysigt, underbart, helt otroligt bäst... Ni fattar nog, haha. Dagen i skolan har inte varit sådär jätterolig som vanligt, men man måste väl ha sådanna dagar för att kunna se det roliga i livet.  Något som däremot är riktigt roligt är att jag har fått hem mina papper från EF idag, det är ju bara exakt en månad kvar tills jag åker.
Den 28:e December flyr jag Sverige. Jag bara föreställer mig nyår i London, wow säger jag bara. Och vad jag ska shoppa! Precis lagom att rota bland alla reahögar sådär efter jul. Harrods.... here I come! Sedan ser jag även fram emot alla sköna secundhand butiker i Nothing Hill, där jag förresten kommer att bo.  Eftersom att jag aldrig har varit i London tidigare så ska jag även vara turist hade jag tänkt mig, alla museér och utställningar, sedan ska jag nog åka med på en utflyckt till Oxford så att jag kan spana in Oxford University.  Som jag har sagt tidigare så kommer bloggen att åka med, ni kommer helt enkelt att få senaste nytt ifrån London, så häng kvar bara!

Nu ska jag nog sätta mig och drömma mig bort lite... Funderar på att sätta ihop en liten julklappslista om vad jag skulle vilja tomten kom med iår. Vi får väl se vad jag hittar.   Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback