Vad ska man göra?

Sitter här och har obotligt tråkigt... Har precis ätit lunch, det blev den goda fullkornspajen "grönsaker med bönsalsa" från Felix. Samtidigt lyssnar jag på MTV, jag älskar MTV! 
Det tråkigaste jag vet är att vara hemma från skolan, man blir världens isolerad, snart klättrar jag på väggarna. Behöver egentligen plugga lite smått eftersom att jag har missat en del idag. Hörde att min grupp på samhällskunskapen inte hade jobbat, utan latat sig istället. Slöfockar! Är ni så beroende av mig alltså?! Haha.

Har även fått reda på mina flygtider till London, jag åker den 28 dec vid 17.45 och hem 11 jan redan halv sju på morgonen, då blir det tidigt...  Kommer att flyga över Amsterdam, vilket jag tycker ska bli riktigt roligt, älskar flygplatser. Ända sedan jag såg The Terminal så har jag drömt om att bo på en flygplats, det är så mysigt och oj vad jag skulle shoppa. Eftersom att Landvetter är närmast för oss så har vi alltid åkt därifrån och den är ju så liten (vad finns det, fyra butiker eller?!) så när jag landade på Arlanda i somras på hemfärden var den helt gigantisk. Synd att man inte kan shoppa när man kommer hem med flyget. Amsterdams flygplats ska ju vara jättestor har jag hört, synd att jag bara har en timme på mig. Kan ju i och för sig hoppas på att flyget från Amsterdam blir regält försenat med en så där två dygn eller något.

Snart slutar mina kära vänner så att jag får några att tjöta med på msn.


Minns fortfarande vem jag såg denna med för första gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback