They rocked me!

Igår eftermiddag letade jag mig fram till Big Ben och House of Parlament, det var helt amazing! Kommer du till London kan du inte missa det! Det var fullt med turister, tjockat med folk. I dem delar där jag har rört mig till och från skolan (Waterloo) är det inte så värst mycket folk men när jag kom dit så fick jag ändra uppfattning.
Mitt emot Big Ben så ligger en ticket shop där dem säljer musikalbiljetter billigt i sista minuten, så jag gick in där bara på skoj och kom ut med en biljett till "We will rock you" . Så igår kväll blev det musikal för hela slanten. Svårt var det att hitta till Dominion Theater men tillsut kom jag fram. Showen var fantastisk! Musiken, dansen, framförandet.... Jag skulle gärna tipsa er om att se den! Kanske kommer den till Sverige snart? Jag älskar verkligen Queen!

När jag skulle ta mig hem vid elva blev det tunnelbanan trotts att jag hade lovat (oops!) både mamma och morfar att ta taxi, men jag tycker det var enklare att ta underground. Det var lite smått scary, mest när jag skulle gå hem från stationen till mitt boende, det tar kanske en kvart. Men hem kom jag, hehe.



Utanför teatern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback