Sista dagen 2008

Hej!!! Jag hade fullt upp igår och glömde datorn hemma och sedan när jag kom hem var klockan runt 12 och då behövde jag sova.
Nyårsafton idag! Ser fram emot ett nytt spännande år som förhoppningsvis kommer att bli mycket bättre än det gångna. Allt kan bara bli bättre eller hur?!  Hur ska ni fira nyår? Stort party med vänner, krogen, eller kanske ta det lugnt? Jag ska iväg på fest med min vän Mathilde från Belgien och sedan ska vi tillsammans hela gänget dra till Themsen och Big ben för att kolla in fyverkerierna. Det sägs vara storartat! Blir mycket roligt att se!

Jag älskar verkligen staden, jag vill bara stanna här för evigt! Allting här är underbart, hehe.


Vad har varit bäst 2008?  Kommentera! Jag ska skriva en liten resumé av mitt år tänkte jag, så det får ni snart läsa.


Love Starbucks!

Kommentarer
Postat av: Amira

mycket har varit bra 2008! men jag kommer inte på ngt speciellt............

2009-01-01 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback