Shoppingtrötta fötter

Det blev en heldag borta idag, skönt när man kommer hem, inte minst för fötterna. Och ändå så hade jag inga klackar, det kan jag ju vara glad för. Folk som kan shoppa i flera timmar i höga klackar förstår jag inte hur de lyckas. Jag fick tag på dem julklapparna som jag letade efter. Morfar fick en marsipangris som inte var en gris utan en snögubbe, mammas kan jag inte avslöja, farmor fick lite småplock och sedan köpte jag även julklapp/ 18 års pressent till Amira, det blev ett par örhängen och en navelpersing som hon hade önskat sig. Själv fick jag ett jättegulligt sett med linne och shorts med Hello Kitty, so sweet! Till mig själv blev det rökelse och ett par over knee strumpor från Indiska, sedan var jag tvungen att köpa ett nytt puder på Make Up Store och har man väl gått in där så kan man ju inte gå ut utan något mer så det blev en snygg lila glitter eyedust

Så härligt det var att träffa Amira igen! Vi kom fram till att det nästan var ett år sedan vi sågs sist, och vi har säkert inte hörts på över ett halvår. Hur man kan vara utan en av sina absolut bästa vänner så länge kan jag egentligen inte förstå om man tänker tillbaka. Ingen känner mig så bra som hon och ingen har känt mig så länge som hon har gjort heller, vi kom fram till att vi har kännt varandra i fyra år nu, men det känns ändå så mycket längre konstigt nog. Jag kan bara tänka tillbaka på dem tiderna som vi pratade i telefon varje dag, och det var inga korta samtal, utan vi brukade tala i sådär två timmar.  Då är dem övriga i familjen lagom glada.

Nu ska jag krypa till sängs, och med en värkande mage. Har typ haft världens kramper hela dagen och det har inte blivit bättre, antar att det är för att jag har ätit mjölk idag, då får man väl stå sitt kast antar jag. Godnatt på er!


My sweet friend!    Var ju korkad som glömde minneskortet till kameran så då blir de mobil istället.

Mitt uppe i shoppandet....

Denna snygga klänning köpte Amira på Gina Tricot idag, så snygg!

Alla våra fina julklappar!

Här är det jag köpte och min snygga Hello Kitty julklapp!

Kommentarer
Postat av: Amira

So sweet and hot;)

2008-12-18 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback