Iväg på jobb

Imorse ringde dem från jobbet och undrade om jag kunde jobba ikväll, och självklart vill jag det! Det är inte fel med lite extra till London just nu så att man kan shoppa regält på reorna. Då blev det ingen träning med syrran, det hanns inte med. Vad dålig jag har blivit på att träna, jag har helt enkelt inte hunnit med. Och då ska jag inte tänka på hur mycket jag har att göra nästa år, hjälp.... Jag tror det är viktigt att koppla bort skolan och allt över jul så att man orkar med allt senare. Tänkte som alla andra bloggare göra en liten årsresume och vad jag förväntar mig av 2009, och även mina nyårslöften. Förmodligen kommer ni att få helt underbara nyårbilder på mig och min kompis Big Ben, tänk att stå där vid 12 slaget. Jag som inte ens har börjat packa än, och det är en massa som jag måste köpa och ta med mig, man orkar ju inte springa och leta efter sådanna saker som man måste ha, det tar man med sig istället. Kanske skulle man ta med sig bikini så man kan bada? (då menar jag innomhus)

Undra om man kan ta cykeln, eller om det är för halt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback