Breitholtz och Berg

Har ni lyssnat på Äntligen helg med Breitholtz och Berg? Jag lyssnade precis på detta när vi åkte hem i bilen, och dem är faktiskt riktigt bra! Det är lite såndär Adam och Gry känsla över dem. Äkta radarpar skulle jag vilja kalla dem, hoppas verkligen att fler kommer att lyssna. Den sidan som man ser av Daniel Breitholtz (gamla idoljurry räven) är inte alls likt den jag hade av honom, han verkar mycket mer ödmjuk och trevlig än vad man kunde se i tv. Dessutom är han väldigt rolig av sig. Men den jag diggar mest är Carina Berg, som nu också är fru Luuk! Grattis, grattis. Jag tror dem blir perfekta ihop, och snart kanske vi får en liten miniatyr...  Ingen har väl missat den här, då hon blev Carina Berg med hela svenska folket.

Ni kan lyssna på lördagar mellan 10-13 och på söndagar mellan 15 -18, gör det! Tillbaka efter jul!


Daniel har desutom en blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback