4:e Advent

Godmorgon! Nu var jag uppe lite mer i tid än vad jag var igår, hehe. Men det finns en förklaring till det också måste jag erkänna, ska åka iväg med mamma till Tanumshede igen.
Barnhemmet igår var toppen, men läskig... Jag blir livrädd för nästan ingenting, och det som var värst var när en död tant, föreståndaren på barnhemmet, låg död på marken och när mamma sträckte sig fram över henne så tog tanten tag i mammans arm. Oj vad jag skrek!  Det var riktigt hemskt, och detta gjorde ju att även mitt sällskap började skrika så vi satt där båda två och gallskrek. Stackars grannar.

Nu ska jag skynda, mamma väntar redan utanför. Glad 4:e advent till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback