Borta bra men hemma bäst

Idag har jag varit nere på kusten... Det är så mysigt där, särskilt på vintern och hösten när alla semestrande har åkt hem. Jag var i Tanumshede idag, det kanske ni minns från de här böckerna? Då kanske ni undrar vad jag gör långt där nere över dagen, men jag går till en som sysslar med Zonterapi. Det är mycket skönt måste jag säga, somnar varje gång, haha. Sedan tog vi en sväng till Torp i Uddevalla där vi käkade mat, julbuffé mums! Första för iår. En massa spring i affärer, hittade en hel del men jag ska kolla lite mer i veckan när jag har lite mera tid på mig. En parfym var iallafall nödvändigt eftersom att min Lacoste har tagfit slut.

Nu ska jag se på tv och bara slappa.... Ska nog lägga mig rätt så tidigt idag också för jag är såå trött. Har jag tur kanske jag får ett roligt telefonsamtal, hehe.

Bilder från dagen!

Mitt goda förmiddagsfika i bilen

Mmmmm.... Julbuffé!

Min nya parfym från Sergio Tacchini, BE ST, 235 kr,ganska billigt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej



Jag tänkte höra vad du har köpt parfymen, Sergio Tacchini BE.ST? Jag har letet men tyvärr inte hittat den någonstans.



Vore snällt om du hörde av dig =)

2009-01-23 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback