Till Bergen

Har just nu freeblock, ska försöka hinna plugga lite också.  I eftermiddag efter min rockclimbing så ska jag ta bussen till Bergen (wow, civilization!) och möta upp mamma och syrran. Vi ska stanna i Bergen i helgen och shoppa och äta GOD mat, till skillnad från Kantinan. Sedan på söndag åker dem med mig hem till college och ska hälsa på alla vänner och se hur skolan ser ut. Sakna båda av dem två massor så det ska bli så roligt att träffa dem igen!
Ska försöka att fota lite!
Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Amira

Hej å hå, nu ha jag en blogg!

Hoppas bergen var kul, drack du mycket julmust??

Pusshej

2009-10-29 @ 18:21:20
URL: http://decembermyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback