Snart påväg hem

Hjälp vad det var längesedan jag skrev här! Man har så fullt upp hela tiden så man hinner inte med något som inte har med skolan att göra knappt. Idag är det 13 dagar kvar till winterbreak, ska bli så otroligt skönt! Inte det att jag vill lämna skolan, jag kommer att gråta floder, men nu längtar jag hem och vill tillbaka till min "riktiga" värld. Inte vet jag om jag kan kalla det för min "riktiga" värld, det är ju trotts allt här mitt liv är men det kommer nog bli tydligare efter jul. Det jag längtar mest efter är min egen säng, mammas mat och ensamhet. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag längtar efter ensamhet men tro det eller ej, gör jag nog det. Självklart alla nära och kära där hemma, åh vad jag saknar min morfar... Ska bli så kul att få se dem och så fira jul. Det kommer bli en spännande jul, Vanessa från Mexico kommer med hem och ska fira svensk jul, får bara hoppas på att den visar sin bästa sida, vilket betyder en vit jul.
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete, dessutom kanske jag ska upplysa om att jag har en till blog riktad mot skolan enbart, på gymnasium.se, länken dit är http://www.gymnasium.se/blog/Ellen_Rehnberg.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback