Mycket shopping!

Det blev en lång shoppingtur idag!  Jag och mamma åkte till Överby, mitt favo ställe för att hitta lite till resan. Jag behöver ha både en ny bikini och nya skor (hittade inget av det där) så det måste jag ta tag i nästa vecka. 
Det jag handlade var ett par trashiga jeans på Cubus, en massa olika på Gina och en jeansjacka på Indiska. Tror det kommer att bli jättesnyggt. Sedan ska man ju såklart handla där nere! Storstad nummer 1 alltså! Känns helt overkligt att det bara är två veckor kvar, och då har jag en annan väldigt viktig sak om bara en vecka... Åh vad jag är nervös!

Har jag sagt att jag ska sitta 10 timmar på Heathrow? Det ska bli väldigt roligt, det var faktiskt självvalt. Då får jag besöka mitt älskade England igen och då ska det shoppas taxfree.
Vad ska ni hitta på ikväll då? Jag ska ha en lugn hemmakväll, eftersom att det lär bli vilt imorgon behövs det. Såg att det inte fanns något alls på tv, så tråkigt. Det är ju ändå fredag.... Inte kallar jag Världarnas krig som fredags underhållning, snarare en plåga för både själ och sinne....

Nä det får bli en film helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback