Finaly friday

Hej på er!
Härligt med fredag, isnt it?!
En hel helg framför sig... Underbart. Dock kommer inte min helg att bli så underbar för jag kommer att vara så sjukt nervös inför söndagen. Men den kommer att bli underbar på helt andra sätt.

På söndag bär det av till Stockholm, och nu är det mycket som står på spel.
Som jag har sagt tidigare kommer bloggen att få en väldigt rolig överraskning om drömmen går i uppfyllelse.
Ni håller tummarna för mig va?!

Därför ska jag ladda batterierna tillsammans med godis, god mat och lugn och ro. Sedan ska jag tillbringa den tillsammans med min underbara.

Vi hörs helt enkelt efter söndagen om jag fortfarande lever.....

Ha en bra helg. Nu fixar jag detta. Bollen ända in i mål.

Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback