Tack för en underbar helg!

Min helg har varit underbar! Så roligt att träffa både Agnes och Sofie. Jag längtar ännu mer efter hösten!
Inget, verkligen inget slår ett sommarprytt Stockholm, åh vad det är härligt! Ska ladda upp mina bilder lite senare, men nu måste jag springa till skolan strax och sedan har vi den årliga Karnevalen i kväll så då ska vi samlas hela klassen under både förfest och efterfest, blir min sista grej tillsamans med klassen. Kommer deffinitivt att sakna dem.

Jag kommer förmodligen inte hinna blogga ngt mer idag, det får nog bli inatt eller imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Amira

va fin din deisgn blev! har du gjort den själv:O ?? =)

2009-06-01 @ 21:24:31
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback