Hälsosamma jag börjar imorgon

Jag var som sagt i skolan en snabbis, sedan var jag och handlade mat med mamma, skönt att för en gång skull ha en bil att ta hem grejerna med.  Det blev räkor, massor av grönsaker, cola zero, vattenmelon, gainomax barer och havregryn mm. Nu ska det nyttiga börjas!
Imorgon så gäller det stenhårt träningsprogram och nyttig & näringsrik mat. Inga mer sötsaker och färdigrätter. Ren och hel näring är vad som gäller. Dags att få tillbaka min forna form och därmed hitta tränings glädjen. För två år sedan tränade jag runt 4-5 dagar i veckan och bara längtade dit! Idag känns det tufft att dra sig dit men otroligt skönt när man har gjort det.  Måste verkligen se till att ta hand om kroppen nu, det är ju den som ska följa oss genom livet istället för att använda den som en skräptunna.

Börjar imorgon, nu ska jag för sista kvällen på länge njuta av lite smågodis... 

Jag har gjort det tidigare, och jag kan göra det igen!  NU kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback