Hatar internett!

Sitter nu i skolan pa deras datorer, hoppas att det inte blir for jobbigt att lasa denna text. Internett funkar aldrig som det ska! Jag blir helt vansinnig! Jag ska pa nagot satt fixa internett idag, det ar ett maste.

Hur har ni det? Jag har det bara bra, synd att jag maste aka hem snart bara for just nu vill jag verkligen inte aka hem, jag vill ju stanna! Stanna och ta med mig mina vanner och min familj vore perfa. Men man kan val inte fa allt.

Igar kom det tre nya tjejer till lagenheten sa det var riktigt skoj. Elise fran Frankrike kom pa formiddagen och hon ar verkligen jattemysig! I like her! Jag och Elise var sedan och handlade mat pa somerfield, en supermarket och vid eftermiddagen sa gick vi till Hyde Park far att kolla in Winter Wonderland. Det var riktigt mysigt, det var en stor isrink som man kunde aka skridskor pa men det gjorde inte vi, eftersom att ingen av oss ar nagot vidare bra pa det sa avstod vi. Det fanns en massa marknadsstand att kolla pa ocksa, det var verkligen harlig stammning. Sedan akte vi en rolig rutchkana (vilket vi konstaterade att man inte kan bli for gammal for) och at creps med nutella. Mums!
Nar vi kom hem kom det tva tjejer till, en fran Ryssland och en fran Argentina. Pa kvallen satt vi och pratade och planerade veckan. Vi ska hitta pa en massa skoj denna vecka sa det blir spannande!

Har en massa harliga bilder fran Hyde Park som jag ska forsoka ladda upp, men jag kan inte lova nar. Ska nu aterga till min lektion.

Ha det bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback