Nu så!

Ikväll ska jag äntligen komma iväg till Friskis, det kan behövas ordentligt. Så skönt att bara få köra sig riktigt slut, och desutom få tankarna på något annat.  Puls/medel blir det idag och jag har kollat upp att det är lite extra bra musik, sånt förhöjer passet, jag tycker det är riktigt tråkigt om det spelas dålig musik för det är musiken som får igång en.
Skulle ni råka se en gammal och stel, men ung till utseendet, på gympa golvet på Sockerbruket kan ni ge er den på att det är jag.

Sista rycket med engelskan, och sedan blir det Beck ikväll, tror det var Gamen...

Ha en underbar söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Amira

lycka till på friskis;)

2009-02-15 @ 18:21:59
URL: http://amira.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är gamen.

2009-02-15 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback