Imorgon gäller det

Okej, det blev ingen städning.... Fy mig. jag fastnade framför datorn istället.
Jag är så sjukt nervös så det är inte sant! Min mage gör otroligt ont samtidigt som det pirrar i den. Tror aldrig jag har varit såhär nervös i hela mitt liv. Imorgon är det dags. Som jag har längtat och längtat.
Frågan är bara hur man ska förbereda sig, jag har försökt denna vecka att tänka på annat och bara ta det lugnt så att jag inte stressar upp mig i onödan. Ikväll är det en lugn kväll med tidig säng gång så att jag orkar upp tidigt imorgon.

För att jag överhuvud taget ska vara psykisk kapabel imorgon måste jag tro på mig själv. Jag måste lita på mig själv. Att jag kan, det är det svåraste av allt. Ska vi säga såhär, om jag klarar det hela vägen ska bloggen få en väldigt bra och rolig överraskning?! Det låter bra tycker jag.

Så nu ska jag lägga ihop fabriken för idag, och jag kommer inte att uppdatera förrän det är över imorgon kväll, då dessutom ska gå på bio. Men jag hoppas att ni alla håller tummarna. Wish me luck! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Låter bra med överraskningen:)

2009-02-21 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback