En regnfri morgon

God morgon! Vaknar faktiskt till en regnfri dag än så länge och idag är jag faktiskt uppe i tid vilket känns skönt. Kvällarna blir så sena här,och jag som är van att sova vid tio-elva. Dock ska jag inte sticka under stolen med att dem är vansinnigt trevliga. All gemenskap, alla härliga människor, allt känns helt enkelt jättebra. Igår hade vi ett "advisor meeting" och min advisor heter Amiee och är från USA. Hon undervisar här på skolan i engelska och teater. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att jag fick henne, hon är sådär alldeles lugn och härlig av sig, samtidigt som är väldigt djup och vet mycket om livet. Tror definitivt att hon skulle kunna bli ett stöd ifall att något känns jobbigt.

Idag ska vi fortsätta med våra rotations runt college och helt enkelt lära känna både varandra och omgivningen.  
NU frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback