Hemma från skolan

Nu är jag äntligen hemma från skolan igen... Det har varit fullt upp hela dagen idag, spanska, engelska, historia och samhällskunskap har vi haft idag. Men imorgon blir det tidig hemgång och en rolig runda på stan med H. Det är sådant man får se fram emot dessa tråkiga måndagar. Finns det något som heter måndagsdepression? Isåfall har jag det, jag känner mig konstigt nog alltid dyster på måndagarna och det mesta känns ganska tråkigt...  Men jag ser fram emot en rolig vecka. Den kommer att innehålla mycket plugg och träning men även en massa vänner hoppas jag, hehe.  Vardagslivet är ganska okej, även fast det inte innehäller en massa kändisfester, lyxshopping och utgång på resturang varje kväll utan istället pytt i panna, CSI och en massa plugg. Men visst är den vanliga grå vardagen en krydda i livet?

Dags att styra kosan mot bibloteket och plugg. Ikväll tänkte jag ge er lite plugg- och skoltips, låter fint de va?
Hej så länge!






Tänkte bjuda er på en härlig bild från Kreta i somras... Åh vad jag längtar till värme och sol!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Besök min blogg och lägg gärna en kommentar :)

XX

2008-11-17 @ 18:28:14
URL: http://saraaahz.blogg.se/
Postat av: Garbomannen

Vad tycker du om chokladbollar, gott?



Ha det så bra =)

2008-11-17 @ 18:49:46
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback