Tävling!

Hemma ifrån skolan igen, har väl om jag ska vara ärlig inte varit världens effektivaste idag, men sådanna dagar har man ju ibland. Nu måste jag verkligen plugga regält idag, har en del i svenskan och i engelskan som behöver göras. Hoppas även hinna att kika på julkalendern första gången för iår.

Och, nu till vad rubriken antyder, en liten tävling. Den går ut på att skriva en dikt helt enkelt, bra, dålig, rolig... Whatever.
Men det innebär ju också att jag får in några bidrag dock, så vi får helt enkelt se vad det blir. Eftersom att jag inte är en lika välbetald bloggare (som vissa andra) och lever på mitt knappa studiebidrag så blir priset helt enkelt äran att få stå i bloggen, och har ni själva bloggar så skriver jag självklart upp den med.
Maila din dikt tillsammans med namn (du kan vara annonym) och ev bloggadress. Min mail har ni här, [email protected].  Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback