Snart, snart....

Dagen har bara flygit iväg, allt som skulle avhandlas har hunnits med. Nästan iallafall. Det är skönt att man känner att man är klar och att man inte har glömt en massa.

När jag hade packat klart hängde jag med syrran till hennes häst och red lite, det var länge sedan men mycket roligt. Synd att jag är sdå alergisk bara. Sedan åkte jag hem till mig, det känns skönt att komma hem. även fast det är mysigt med all upppassning man får hos mamma vill man ändå hem. Och till stan. Ikväll har jag haft "avskedsfest" med A och vi har kollat på både Beck (yeah!) och filmen "Stay Alive" den är riktigt bra den filmen.  Nu stupar jag snart i säng och jag antar att det behövs ganska mycket sömn när man ska bort å så. Om jag inte hinner blogga imorgon förmiddag (vi måste åka hemifrån vid tolv) så hörs vi på Landvetter. Exiting!

Glömt inte bort att det från och med imorgon kväll blir direkt rapport från London!  Mode, sköna människor, livet som turist, party, studerandet och inte minst reahetsen!

      
Syrrans häst                                                      Jag på hästryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback