090301

Första mars!!!!! Skönt, hoppas att våren kommer!

Oj vilken galen kväll vi hade igår! Vi började med singstar och sedan tog vi en sväng på stan och sedan inträffade lite grejer men som tur löste sig allt tillslut. Något av det roligaste som hände under hela kvällen var när en av mina söta vänner fick för sig att gå till Donken för att köpa korv.... Haha, roligast på länge! Du är underbar J!
På köpet fick jag en arg granne som inte gillade att vi 9 sjöng "Det gör ont" vid åtta på kvällen, hallå, man får ju väsnas till tio?! Right.

Idag har jag varit hemma hos syrran som hade 15-års kalas med hela tjocka släkten. Det blev tacos och kladdkaka....

Snart dags för Beck!!! Jag är taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback