Tror ni man kan allt man vill?

Det värsta för mig är att ha drömmar som aldrig går i uppfyllelse. Jag hoppas och tror att man kan det man vill, bara man vill det tillräckligt mycket.
För mig finns det bara en sak som jag vill mest av allt, och jag hoppas verkligen att jag fixar det. Det är svårt och fixar jag det inte har jag bara mig själv att skylla.  Samtidigt så är det bara jag som kan få det att gå i uppfyllelse, jag är inte beroende av någon annan vilket ger en otrolig chans.
Jag tänker hela tiden på att jag inte kommer att klara det, att jag inte är tilräckligt bra på det jag gör och kan. Jag har bara nedvärderat mig själv och sett det som en dröm, inte som en möjlighet. Om man inte tror på sig själv och verkar osäker tror jag att denna dröm kommer att fortsätta vara just en dröm, men om jag börjar och tro att jag är rätt person, att jag visar att jag kan och vill, och är säker på mig själv så blir det en möjlighet. Det gäller bara att våga ta steget fullt ut och tänka att jag själv är "the one". För jag kan göra detta och jag ska klara detta! Here I come!


Yes I can!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback