Jag vill ha sommar!

Hela eftermidagen har gått åt till att jobba med engelska, provet vi hade idag gick totalt åt skogen så det gäller att ladda för nationella. 
Sedan skulle jag egentligen gått och tränat, det var min nya plan för komma igång igen, men det blev ju ketchup med en gång... Kanske går det bättre nästa vecka, hoppas på det.

Vad jag är trött på det här evinnerliga tråkiga trök vädret! Jag vill ha vår, sol och värme! NU!
Jag hatar verkligen vintern, den är den mest tråkigaste och mörkaste årstiden på året, Det ända possitivt med vintern är julen som lyser upp lite, men när den är över är det depp ända fram till påsk och snön försvinner. Urshianna då!


Vilken årstid är din favorit?

Kommentarer
Postat av: .

vinter såklart

2009-02-18 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback