I-landsproblem

Måste få säga att jag har varit ganska duktig idag, har gjort både historia tills på torsdag och lite engelska. Skulle behöva lite spanska med, men nu orkar jag inte dega vid skrivbordet längre, jag måste UT! Det är kallt som bara den, men det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga klädr sägs det ju... Håller nog inte riktigt med där dock.

Ska fortsätta och fila på min sommar medans jag är ute, den kommer att bli underbar, synd att den är alldeles för kort. Jag behöver 12 veckor, minst!   Det blir iallafall jobb, jobb och jobb. Tills v 30, då bär det åka av! Jag vill hinna med både en sväng till Argentina och till Miami, och på vägen stanna till i Paris. Men hur det ska gå ihop med tiden det vet jag inte eftersom att jag gärna vill stanna typ 3 veckor på varje ställe, haha.  Jag får väl komma på någon ultra super smart lösning på detta I-lands problem...

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: barack obama

är det du som inte har något samvete eller? fortsätt planera jordens undergång. det är ju självklart att miljön ska bli sämre, flyg lite till medans du ändå håller på....

2009-02-03 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback