Allting ska bråka med mig idag

Inte ens mat var det meningen att jag skulle få i mig när jag kom hem.
Maten som var färdig och i matlåda skulle jag värma i micron och när jag sedan går förbi att kolla ser jag bara hur det ryker om plasten. När jag sedan öppnar ser jag att hela burken har smält och den är omöjligt att öppna. Där rök min lunch...
Tror ni inte att mor muntrar upp mig med en bredbandsräkning på 2.500 (!) kronor! För den tiden jag var i London och knapt använde nätet, det är ju så fruktansvärt dyrt att använda trådlöst nätverk utomlands, gör aldrig det! Tacka vet jag Starbucks wire less internet.

Nu ska jag springa ner och få tag i något att äta.


Såhär fin blev den efter micron...

Kommentarer
Postat av: Linus

hur smart är du då som micrar medlocket på:O pucko

2009-02-17 @ 15:32:34
URL: http://Linusfernow.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback